neděle 27. dubna 2014

third day in Singapore - haul


Podle fotky jste si už určitě řekli, co jsem mohla dělat třetí den v Singapuru. Ano, šli jsme s mamkou nakupovat. Nemáte vůbec tušení, jak moc jsem se těšila. Celé týdny, jsem studovala, jaké obchody a kde se nacházejí. Můžete navštívit tento odkaz, abyste věděli přibližný počet obchodů. Centrem nakupování se jmenoval Orchard Road. Z mého pohledů je to asi největší ulice, kterou jsem kdy navštívila, protože na jedné straně byly čtyři line. Přecházelo se vždy podzemní chodbou, což je vlastně vstup do metra, přechod jsem viděla jen jeden a ten byl až na konci Orchard Road. Nejdřív jsem si myslela, že je stejný jako Václavské náměstí nebo jako Kärtntner Strasse ve Vídni. Nacházely se zde velké obchodní domy s různým zaměřením. V Ngee Ann City se nacházely obchody ze značkovými věci což je Chanel, Louis Vuitton, Prada, Michael Kors apod. Chtěla jsem ho navštívit, i když bych si tam nic nekoupila, ale nezbyl nám čas.V TANGS @ Tang Plaza bylo zaměření na kosmetiku a parfumérii jako je Dior, Clinique, Lancôme, Nars a dokonce tam byl i Benefit. Samozřejmě jsem tam jen tak nemohla nechat věci jako řasenka They're real nebo the PORE professional, který se používá pod makeupem. Jelikož kupovat tyhle věci zvlášť, byla mi nabídnuta krabice, kde obsahovaly ještě dvě věci. Které? Ty vám odhalím, až budu psát rezenci na ně. Já vím, že mě milujete a že to vydržíte. 
Nakonec jsme navštívili moje milované obchodním  dům ION Orchard. Když jsem hledala obchody jako je Topshop, Zara, New Look, Forever 21 všechny se nacházeli zrovna v tomto obchodním domě. Z Topshopu jsem si odnesla kostkované legíny a čtyři  krajkované ponožky, nemohla jsem je tam nechat, když jsem uviděla, dokonce byla 20% sleva při nákupu druhého kusu a když jsme šli zaplatit na pokladnu, dali nám ještě 5% slevu, když se zeptali,  jestli nemáme u sebe cestovní pas, když jsme turisti. Dále jsem si v Forever 21 koupila červenou skater  skirt s bílými tečkami (foto) a konečně jsem zde našla i body! Nakonec se dostáváme k Victoria's Secret.  Ani nevíte, jak moc tenhle obchod miluji a ještě jsem neměla možnost si něco od nich koupit a teď jsem  dostala příležitost si od nich něco koupit. Byly zde slevy, takže velké plus. Byla tam kolekce plných  voňavek, krémů, šampónů apod. Po vyzkoušení skoro všech voňavek jsem si vybrala jednu z kolekci Pure  Seductionred - plum & freesia. Když jsem si ji vyzkoušela, nějakým způsobem mě přitahovala a pořád jsem se k ní vracela při výběru. Ta vůně je velmi 'jemná' i sladká a podle mě se hodí ke každé dívce.  Koupila jsem ještě i jednu voňavku kamarádce a byla to z kolekce Love Spell -cherry blossom & peach. Teď k té nejlepší části, zjistila jsem, že v Sephoře je právě nově dodán Naked 3. /plně jsem byla šťastná bez sebe, když jsem to zjistila a hned jsem letěla jak blázen a hledala to. Když jsem to spatřila, byl to moje láska na první pohled. Měla jsem další štěstí a dostali jsme 15% slevu, 10% za vytvoření karty do členství Sephory a 5% za cestovní pas. Více budu o ní taky psát v rezenci. 
















Máte nějaké věci od Benefitu, Victoria's Secret či Urban Decay? Pokud ano, podělte se se mnou! 
Tití 


1 komentář:

  1. mám Naked 2, rozhodovala jsem se právě mezi a 3, ale nakonec jsem si vzala 2. ale přemýšlím o tom, že bych si objednala i 3 :D jinak super článek!

    OdpovědětVymazat